Организиране на ергернско парти

Организиране на ергернско парти
Автор admin 01/09/2015 Съвети,

Само стриптийзьорката достатъчна ли е?

Голямото събитие или началото на края, както много бъдещи младоженци се изразяват, е предшествано от много интересни събития.

Като първенец в класацията е ергенското парти. То не е традиционно българско мероприятие, но толкова ни хареса, че го направихме задължително. Та, на въпроса как се организира ергенско парти, сме подготвили кратък списък с най-важните стъпки.

Те не се различават кой знае колко от тези при моминското парти, но все пак да си го кажем.

1. Събиране на групата – празнуващите трябва да се срещнат задължително поне един път преди събитието. Добре е всички детайли да бъдат обсъдени предварително. Ако събирането е невъзможно използвайте съвремените комуникации - направете си общ чат в Skype или e-mail, група във Facebook и котролирайте достъпа на младоженеца до тях.

2. Бюджет – определянето на сума, която всеки от присъстващите (освен младоженеца) трябва да даде, за да се покрият разходите по организацията на партито. Обикновено парите се събират и предоставят на кума, който след това плаща всички сметки.

3. Заведение – разбира се, не е задължително да бъде в някой бар, но голяма част от купоните се организират именно там.  Друг вариант е да запазите някое традиционно битово заведение, което да предшества дискотеката или бара. Помислете и за заведението, което евентуално ще посетите след това. ;)

4. Игри – те може да бъдат най-разнообразни. Внимавайте, когато залогът е алкохол, все пак трябва да помните събитието.

5. Подаръци – ако много желаете, може да подарите по нещо дребно на бъдещия младоженец. Все пак, на самото сватбено тържество ще трябва да се „отчетете“ подобаващо, затова ви съветваме да не прекалявате. Вариантит за подарък е тениска с надпис "Game Over" , "Младоженец". Останалата част от компанията също може да си набави тениски с интересни надписи. Бъдете сигурни, че бързо ще си намерите женско внимание.

6. Танцьорка – това е доста атрактивен момент и много очакван. Направо си е кулминацията на вечерта. Изберете такава по вкуса на най-важния гост – мерки, цвят на косата и т.н. подробности. Тук основната дилема е дали да се наеме танцьорка, която да Ви посети в заведението или в апартамента, или да разчитате на момичета в стриптийз баровете.

7. Снимайте – особено важно е да запазите веселите моменти от празника на снимки. Така, ако се случи да се появят „бели петна“ в спомените, ще може да разберете какво се е случило.

Важно!!! Тази точка не се отнася за пикантните моменти с танцьорката/стриптизьорката!!! Всеки един от гостите трябва да е дал обет за мълчание, че каквото се случи там... си остава там!

8. Прибиране – един от вас трябва да остане възможно най-трезвен. Не се залъгвайте, че ще пийнете само една бира и да отидете с колата си. Най-добре да разчитате на такси.

Ами, едва ли сме ви изненадали с нещо ново, но поне в синтезиран вид ви предлагаме списък с най-важните точки от плана „Ергенско парти“.